majdnem minden ami ReTRo

A nagy CoV sztori, videó ajánló

2012/06/16. - írta: Сергей

... a C=64-et nyugodtan tekinthetjük minden idők legelterjedtebb 8 bit-es Home Computer-ének, ikonikus masina! Az is tudjuk, hogy hazánkban a 90-es években az "otthoni" számítástechnikát nagyrészt ez a gép jelentette, sőt még a gimiben is ezzel sanyargattak, meg volt pár 286-os PöCe. Azt már említettem, hogy mivel én anno nem kaptam ilyen gépet (nem tudtam kihisztizni), ezért a Spectrum, Enterprise vonalon mozogtam, de ettől függetlenül ehhez is kötődnek meghatározó élményeim. :-)

COV.jpg


Ezek egyike egyértelműen a Spectrum Világ, a Sinclair Spectrum Játék és Program könyvsorozat és későbbiekben a Commodore Világ (AMIGA rovat miatt) és a CoV évkönyvek. Vajon köztudott e, hogy ezek a kiadványok egy "tőről" fakadnak? Ha hiszitek ha nem, az előbb felálltam a székemből, odasétáltam az erre rendszeresített polchoz és kapásból a Commodore Világ 1-es száma akadt a kezembe (bezzeg a Spectrum Világ számai nem tudom merre vannak)... :-P Szóval ezt a 8 részes videót szeretném azok figyelmébe ajánlani, akik még nem látták (gyanúsak vagytok nekem, az első részt 3500-an, a másodikat 1600-an nézték meg, a nyolcadikat pedig már csak 970-en, valaki ezek szerint kummantott)! Nyilván egy ilyen ad hoc beszélgetésnek meg vannak a korlátai, de én mosolyogva néztem végig. Ez a "kortörténeti relikvia" kategóriás felvétel a tavalyi Árok Party-n készült.


A többi részt nem ágyazom be, csak linkelem. :-)
A nagy CoV sztori 8/2
A nagy CoV sztori 8/3
A nagy CoV sztori 8/4
A nagy CoV sztori 8/5
A nagy CoV sztori 8/6
A nagy CoV sztori 8/7
A nagy CoV sztori 8/8

Címkék: Film ÁrokParty CoV
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szergitata.blog.hu/api/trackback/id/tr804593016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása