majdnem minden ami ReTRo

A guberált Pacific Islands

2012/09/04. - írta: Сергей

... relatíve rövid poszt fog következni (valószínűleg több is, de azt majd meglátjuk).  Minden ellenkező híresztelés ellenére nem tartom cikinek a kidobásra szánt lomok közötti turkálást. :-) Pár héte egy csúnyán beázott garázs lomtalanításába fogtunk (nem az enyém, nekem nincs garázsom). Tíz-tizenöt mindenféle vacakkal teletömött kartondoboz került elő az egyik sarokból, de olyan állapotban, hogy nem csak a dobozok, hanem a tartalmuk is mállott már. Természetesen átnéztem őket, mielőtt megközelítették a kukát. Nagyon rimánkodtam, hogy a szétázott és berohadt kartonok között semmilyen számítógépet ne találjak! Ezt soha nem bocsájtottam volna meg a tulajnak... Mondjuk egy AMIGA 1000-nek nagyon örültem volna, de a feltételezett állapotának már kevésbé (szerencsére, vagy sajnos ez kimaradt). Persze így sem távoztam üres kézzel, találtam egy 1992-es kiadású dobozos PöCe játékot. Ez DOS-os platformra fejlesztett tankszimulátorszerű lehetett, a címe Pacific Islands és az Empire Interactive követte el. Úgy voltam vele, hogy ha már túlélte a hosszas beázást és a penészedést is, hiánytalan a tartalma (minden meg vannak a dobozban a floppy lemezek, regisztrációs lapok és a kézikönyv is), akkor nem dobom ki. Letakarítás után feltettem a polcra... Hurrá! Még egy lom, amit soha az életben nem fogok se kipróbálni, se használni... Tehát értelme nincs, hogy foglalja a helyet és összegyűjtse a port... de egy gyűjtő már csak ilyen. :-D Ha valaki esetleg olthatatlan vágyat érez a birtoklása iránt, akkor szóljon ;-) free viheti...
Az intro megtekintése meg is adja a választ az örök AMIGA-s ultimate kérdésre! (Miért utáltátok anno a PöCét?) Még ezt a gagyit! Bibippp szörcs szörcs... ez a hangja "hangkártyán"? Hát ez valami brutálisan ... :-P Ennél még a ZX Spectrum 4 színű pittyegős játékait is sokkal jobban tudtam értékelni és élvezni!


A játékmenetre inkább nem is szólok semmit, soha nem szerettem ezeket a szüttyögős dolgokat, na persze egy igazi RTS (Valós Idejű Stratégia) játék az más... :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szergitata.blog.hu/api/trackback/id/tr974755420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása