majdnem minden ami ReTRo

ÁrokParty 2012 - SIDrip Alliance

2012/08/12. - írta: Сергей

arok_party_2012.gif


... idén villámlátogató voltam az ÁrokParty-on... Pont úgy jött ki a lépés, hogy nem voltam itthon és elég sokat utaztam, míg végre odaértem (nem azért volt sok, mert Ajkarendek messze van), a Soulvoid koncert végére estem be. Úgyhogy elnézést kell kérnem mindenkitől, aki komoly party beszámolót várt tőlem, de nem igazán voltam aznap este a toppon (a hőmérséklet annál inkább), még a fényképezőgépet sem vittem magammal. Gondolkoztam rajta, hogy feltöltsem e a TeCső-re (YouTube) a telefonommal készült koncert videót? Bíztam benne, hogy a rendezők megkegyelmeznek és felkerül az a profi anyag, amit ők készítettek. Szerencsére nem kellett rá sokat várni, íme a SIDrip Alliance zenekar koncertjéről készült mozgóképes összeállítás, elvileg valahol én is ott vagyok a közönségben. :-D A hangulat fergeteges volt, üvöltve pogózott a tömeg, egy kivetítő segítségével C=64 demók mentek a háttérben, a zenekar pedig profi módon nyomta a dalokat. :-D Jövőre igyekszem úgy időzíteni, hogy legalább a főnapon ott tudjak lenni, működőképes állapotban!


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szergitata.blog.hu/api/trackback/id/tr114708924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása