majdnem minden ami ReTRo

Árok Party 2012

2012/06/16. - írta: Сергей

Idén 14. alkalommal kerül megrendezésre az Árok Party! Bizony, bizony! Ez a legnagyobb hazai 8-bit-es retro rendezvény! Jó pár éve tudok róla, hogy van ilyen, de megfelelő társaság híján eddig nem szántam rá magam, hogy ellátogassak... :-)

Viszont pár évvel ezelőtt, amikor elkezdtem ismét foglalkozni a retroval, ennek kapcsán régi, tán még a 90-es évek végén elhalt kontaktok éledtek újjá és persze kötöttem sok új ismeretségeket is. :-) Végignézve a regisztrált látogatók listáját (köztük vagyok én is), már most nagyon úgy tűnik, hogy nem kell majd a sarokban gubbasztva unatkoznom. :-) Retro Fun-ok 2012.07.06 - 2012.07.08 között irány Ajkarendek! :-D 

A rendezvény hivatalos oldala és a program itt:
arok_party_2012.gif
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szergitata.blog.hu/api/trackback/id/tr624592819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása