majdnem minden ami ReTRo

Megjelent a LemezGURU

2012/05/20. - írta: Сергей

... mostanában elhanyagoltam a RetroTauta-t (a MellontaTauta-t nem különben, de az ott lassan már hagyomány az elmúlt három évben, hogy időnként elhallgat), de ennek okáról inkább egy következő posztban beszélnék. Szóval ismét kiadásra került egy retroval foglalkozó anyag, a LemezGURU. :-) Ha megnézzük az idei mérleget, akkor igazán nem lehet okotok panaszra, van itt még retró_élet. A GURU Team azok kedvéért, akik nem rendelkeznek saját AMIGA-val, vagy a lemezképet (ADF) lehetőség híján nem tudják valódi floppyra kitenni és igazi gépben kipróbálni, elkészítette a lemezújság online elérhető változatát. Természetesen ezzel a hírrel haza beszélek :-) (nem kell megijedni, nem arról van szó, hogy én fejlesztettem az oldalukat) mert a Classic AMIGA hardver rovatot szinte majdnem teljes egészében én jegyzem (hét egész darab cikkem olvasható ott el). :-) Aki rendszeres olvasója a Retro Tauta-nak, annak több cikk is ismerős lehet. ;-) Mivel a közeljövőben (2-3 hét távlatában) új témába belefogni valószínűleg nem tudok, ezért "A Kis A500 turbókártya teszt" című cikkemet fogom képekkel illusztrálva leközölni újra (ígértem, hogy mutatok szép turbókat, most beváltom). Ez azok számára sem lesz haszontalan, akik esetleg elolvassák a LemezGURU-s változatot. :-)

A kiadvány elérhető itt:
lemezGURU.jpg

Az online változatot pedig itt tudjátok olvasgatni:LemezGURU

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szergitata.blog.hu/api/trackback/id/tr214528347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zozosoft 2012.06.14. 09:23:35

"mert a Classic AMIGA hardver rovatot szinte majdnem teljes egészében én jegyzem"
Amit nem te, azt én :-)))

Сергей · http://szergely.sfblogs.net/ 2012.06.14. 11:12:38

@Zozosoft: a nick név alapján nem igazán kapcsoltam :-)
azt hittem csak Ep128-al foglalkozol :-)
süti beállítások módosítása