majdnem minden ami ReTRo

AmiCON 2014 #1 - Party beszámoló

2014/03/30. - írta: Сергей

AmiCon.png

Most nézem csak... Tavaly (2013) lusta voltam a hazai legnagyobb AMIGA-s találkozóról beszámolót írni? Ejnye! Pedig voltam mind a kettőn, ha jól emlékszem.... Sebaj, idén úgy alakult, hogy az elsőn ott tudtam lenni! Ezúton is köszönöm Lázinak a meghívást, a vendéglátást és a türelmet!
Chain-Q Charlie-nak pedig a felajánlott lomokat! ;-) Hű, hát kisebb fajta izgalom lett úrrá a társaságon, amikor kinyílt a garázs ajtó és megpillantottuk az asztalokra kipakolt cuccokat. Indult a böngészés ezerrel! Örülök, sikerült lőnöm a lomok közül pár elengedhetetlenül szükséges (de tényleg!) dolgot. Egy kisméretű LCD kijelzőt (remélem működik), a típusát még nem néztem meg, de PIC-es fejlesztésekhez valószínűleg nagyon jól fog jönni. Egy marék, AMIGA gépekből kibontott billentyűt és hozzá szervesen kapcsolódó műanyag biz-bazokat! Még tegnap melegében helyre is pofoztam a segítségével egy viharvert AMIGA 2000-es billentyűzetet! Mekkora mák, hogy pont azok a billentyűk voltak közte, amik nekem eddig hiányoztak. Így nem kell filccel irkálni, meg semmi ilyen, maximum a színben van egy árnyalatnyi eltérés. Aztán sikerült kifognom egy közepes állapotú Commodore plus 4-et működő táppal és még egy kompozit videó kábelt is találtam hozzá, abban a szatyorban ahol a billentyűk is voltak. A plus 4-et ízekre szedtem (billentyű lenyomásra nehezen reagált), kitakarítottam, jelenleg szárad, de az összerakásról lesz cikk. Szóval most is szép számmal voltak résztvevők.  Olyanok is jöttek, akik jó messze laknak, így ritkán találkozunk, vagy eddig még nem jutottak el AmiCon-ra. A hangulat ismét a megszokott volt, a party-kutyust (egy fekete színű palotapincsi szerű jószág, aki mindig be van ilyenkor pörögve miattunk) hiányoltam. :-)
címszavakban:
- Classic és új vasak tömkelege
- új, nagyon olcsó Pendirve-os floppy emulátor bemutató
- retro kuriózum gép nyomkodás - PECOM 64
- Chaos Guns beharangozó, új AGA-s AMIGA játék (hasonló mint a Hired Guns) Hevőtől
- Enterprise 128 SD Adapter játék és demó kompó
- helyben Hardver bütykölés (egy Apollo kártyába forrasztottam be foglalatot)
- garázs Lomizás ;-)
- Dumaparty
Az idei első AmiCon pár képben:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szergitata.blog.hu/api/trackback/id/tr755885368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása